Koszt wynajmu: 150 zł za godzinę
Sala o powierzchni 66 m² pomieści około 30 osób. W sali odbywają się śluby cywilne, a także organizowane są spotkania, szkolenia i inne wydarzenia.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji:
tel. (58) 736 18 21, (58) 672 29 56
e-mail: sekretariat@muzeum.wejherowo.


Koszt wynajmu: 250 zł za godzinę
Sala o powierzchni 90 m² pomieści około 60 osób. Odbywają się w niej większe uroczystości ślubu cywilnego, a także spotkania, szkolenia i inne wydarzenia.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji:
tel. (58) 736 18 21, (58) 672 29 56
e-mail: sekretariat@muzeum.wejherowo.



Rezerwacji należy dokonywać z odpowiednim wyprzedzeniem.
W przypadku potrzeby korzystania z dodatkowego wyposażenia (nagłośnienie, rzutnik itp.), koszt ustalany jest indywidualnie. Decyzje w tym zakresie podejmuje dyrekcja Muzeum.
Zapraszamy do kontaktu w celu omówienia szczegółów i ustalenia warunków wynajmu. Serdecznie zachęcamy do skorzystania z naszej oferty!
